Artykuły i poradniki Public Relations:
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.
MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.
"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.
TOUR SALON 2008 zakończony!
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
750 wystawców z 40 krajów wzięło udział w tegorocznej, dziewiętnastej edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2008, które odbyły się w dniach 16 – 18 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Szkolenie w wielkiej cenie
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Urzędnicy samorządowi chcą się szkolić za unijne pieniądze. W ciągu 3 miesięcy od uruchomienia przez MSWiA konkursu na szkolenia ogólne i specjalistyczne w ramach poddziałania 5.2.1. PO Kapitał Ludzki wpłynęło blisko 300 wniosków. Ich łączna wartość ponad 14-krotnie przekroczyła kwotę przewidzianą pierwotnie na konkurs.
Dla 1/2 Polaków Internet jest najważniejszym źródłem informacji o hotelach
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Dla 1/2 Polaków Internet jest najważniejszym źródłem informacji o hotelach – wynika ze wspólnego badania On Board PR i PBS DGA.
Jakie korzyści dają konferencje
www.e-konferencje.pl
Kilka słów:
Konferencja jest jednym z instrumentów public relations i stanowi jego istotną część. Pośród mnogości z dzisiejszych dostępnych metod do przeprowadzenia konferencji (telekonferencje, wideokonferencje, tradycyjne konferencje czy sympozja), wydaje się być proste jej zorganizowanie - niestety nic bardziej mylnego.