Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Public Relations:

Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009.

Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!

Więcej

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

XXI wiek to czas obrazu. Gazeta bez dużych zdjęć czy Internet bez filmów nie mają racji bytu. Szybkie łącza i traktowanie sieci jako najlepszego źródła informacji sprawia, że firmy chcące zareklamować swoje usługi i produkty upatrują szansy na wyróżnienie się spośród konkurencji przy użyciu narzędzi e-marketingu. Rekordy popularności videoportali potwierdzają, że najbardziej efektywnym przekazem okazuje się połączenie obrazu i dźwięku.

MAXGODEK Multimedialna reklama w branży turystyczno – hotelarskiej

Więcej

"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

"MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ" - Seminarium

Więcej

TOUR SALON 2008 zakończony!

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

750 wystawców z 40 krajów wzięło udział w tegorocznej, dziewiętnastej edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2008, które odbyły się w dniach 16 – 18 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

TOUR SALON 2008 zakończony!

Więcej

Szkolenie w wielkiej cenie

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Urzędnicy samorządowi chcą się szkolić za unijne pieniądze. W ciągu 3 miesięcy od uruchomienia przez MSWiA konkursu na szkolenia ogólne i specjalistyczne w ramach poddziałania 5.2.1. PO Kapitał Ludzki wpłynęło blisko 300 wniosków. Ich łączna wartość ponad 14-krotnie przekroczyła kwotę przewidzianą pierwotnie na konkurs.

Szkolenie w wielkiej cenie

Więcej

Dla 1/2 Polaków Internet jest najważniejszym źródłem informacji o hotelach

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Dla 1/2 Polaków Internet jest najważniejszym źródłem informacji o hotelach – wynika ze wspólnego badania On Board PR i PBS DGA.

Dla 1/2 Polaków Internet jest najważniejszym źródłem informacji o hotelach

Więcej

Jakie korzyści dają konferencje

www.e-konferencje.pl

Kilka słów:

Konferencja jest jednym z instrumentów public relations i stanowi jego istotną część. Pośród mnogości z dzisiejszych dostępnych metod do przeprowadzenia konferencji (telekonferencje, wideokonferencje, tradycyjne konferencje czy sympozja), wydaje się być proste jej zorganizowanie - niestety nic bardziej mylnego.

Jakie korzyści dają konferencje

Więcej

Strona: 1 2 3 4

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.